functional training

Functional training
Functional training

λειτουργικη γυμναστικη

Το Functional Training ή αλλιώς λειτουργική προπόνηση, είναι από τα πλέον διαδεδομένα και αποτελεσματικά είδη προπόνησης. Συγκαταλέγεται ανάμεσα στις τελευταίες τάσεις της προπονητικής και χρησιμοποιείται όλο και πιο συχνά στο χώρο των γυμναστηρίων.

Προέρχεται απο τους φυσιοθεραπευτές, οι οποίοι το χρησιμοποίησαν αρχικά ως μέθοδος αποκατάστασης τραυματισμών και κινητικών προβλημάτων, αλλά γρήγορα πέρασε και στο χώρο του fitness αλλάζοντας σημαντικά τα προπονητικά δεδομένα.

 

Οι ασκήσεις που χρησιμοποιούνται στο Functional Training μιμούνται κυρίως τις φυσικές κινήσεις των ασκουμένων από την καθημερινότητά τους ή από κάποια συγκεκριμένη δραστηριότητα/άθλημα. Ένα στοιχείο δηλαδή που δε συναντάμε στα κλασικά όργανα γυμναστικής, τα οποία περιορίζουν την κίνηση κατά την εκτέλεσή τους. Αυτό έχει ως αποτελέσματα να συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στη βελτίωση της ισορροπίας, της κινητικότητας των αρθρώσεων αλλά και στην αποφυγή τραυματισμών.

 

Στη λειτουργική προπόνηση το σώμα μαθαίνει να χρησιμοποιεί όλο και περισσότερους μύες για την εκτέλεση μιας συγκεκριμένης άσκησης, σε αντίθεση με τα όργανα γυμναστικής που κυρίως στοχεύουν σε κάποιο συγκεκριμένο μυ. Άρα με αυτόν τον τρόπο το σώμα μας γίνεται πιο έξυπνο, ενώ βελτιώνεται σημαντικά η ισορροπία και η ιδιοδεκτικότητα. Αυτή είναι η πιο σημαντική διαφορά του από τα πιο συνηθισμένα είδη προπόνησης.

 

Γίνεται αντιληπτό ότι στόχος της λειτουργικής προπόνησης είναι να βοηθήσει τον ασκούμενο να διαχειρίζεται πιο εύκολα τις καθημερινές του δραστηριότητες ή την απόδοση σου σε κάποιο συγκεκριμένο άθλημα. Πράγμα που σημαίνει ότι απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα ασκουμένων αλλά και σε όλες τις ηλικίες, ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό είναι ότι παρότι γυμνάζουμε όλο το σώμα σε μια προπονητική μονάδα, συνήθως δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στον πυρήνα του σώματος (κοιλιακοί μύες και μύες της ράχης). Τα προγράμματα, όπως αναφέρθηκε, ποικίλουν και προσαρμόζονται ανάλογα με τις ανάγκες και το επίπεδο του κάθε ασκούμενου.

 

Η λειτουργική προπόνηση μπορεί να συμβάλει σε τομείς όπως:

  • στην αύξηση της αερόβιας αντοχής
  • στην αύξηση του μεταβολισμού, άρα και τη μείωση του λίπους
  • στην αύξηση της μυϊκής δύναμης
  • στη βελτίωση της ισορροπίας
  • στην αύξηση της ευλυγισίας και της κινητικότητας των αρθρώσεων
  • στην αύξηση των καύσεων κατά περίπου 25%
  • στη βελτίωση της ταχύτητας και της εκρηκτικότητας

Έτσι λειτουργεί σε ατομικό επίπεδο αλλά και σε μικρές ομάδες (small group) ανάλογα με τις απαιτήσεις και τους στόχους που θέτουν οι ασκούμενοι. Με τη σωστή καθοδήγηση και εκτέλεση, είναι από τα πιο αποδοτικά και ασφαλή είδη προπόνησης. Χρησιμοποιούνται διάφορα είδη εξοπλισμού για το σχεδιασμό των προγραμμάτων όπως:

 

Iμάντες αιώρησης

αλτήρες

kettle bells

λάστιχα

• medicine balls

μπάρες

 

•core bar 

•σκάλα ταχύτητας

Offers jpg
Offers

Εβδομάδα γνωριμίας

Energym Logo jpg
Logo

Ωράριο λειτουργείας

Δευτ.-Παρ.                      08:00 - 23:00

Σαββάτο                          11:00 - 20:00 

Κυριακή                          11:00 - 15:00 

Επικοινωνία

Καθ. Τριανταφυλλοπούλου 28

54352 Α. Τούμπα, Θεσ/νίκη

MAIL: info@energym.gr

TEL: +30 2310 905 205



Google Maps content is not displayed due to your current cookie settings. Click on the cookie policy (functional) to agree to the Google Maps cookie policy and view the content. You can find out more about this in the Google Maps privacy policy.
Powr.io content is not displayed due to your current cookie settings. Click on the cookie policy (functional and marketing) to agree to the Powr.io cookie policy and view the content. You can find out more about this in the Powr.io privacy policy.

Powr.io content is not displayed due to your current cookie settings. Click on the cookie policy (functional and marketing) to agree to the Powr.io cookie policy and view the content. You can find out more about this in the Powr.io privacy policy.

news & events

XMAS CHALLENGE

  Η προσμονή των Χριστουγέννων γίνεται ακόμα μεγαλύτερη, ακόμα πιο διασκεδαστική, για όλα τα μέλη του γυμναστηρίου μας.

 

Το νέο XMAS CHALLENGE: Secret Santa,

είναι μια διασκεδαστική αναζήτηση που θα ανταμείψει τους συμμετέχοντες με δώρα, όπως αυτά αρμόζουν στα Χριστούγεννα.

 

Πιο συγκεκριμένα, στους χώρους του γυμναστηρίου υπάρχουν, αλλού φανεροί και αλλού κρυμμένοι, 14 Άγιο Βασίληδες.

Αυτοί που θα βρούν και τους 14, τους φωτογραφίσουν στη θέση που βρίσκονται και ανεβάσουν τις φωτογραφίες αυτές στις σελίδες του γυμναστηρίου στο Instagram ή στο Facebook,

 

κερδίζουν μια δωροεπιταγή 20,00€ προς εξαργύρωση Brunch 2 ατόμων στο

 

Café - Bar KINGSTON.

 

Κάθε φορά που το μυστήριο λύνεται, τέσσερις Άγιο Βασίληδες αλλάζουν θέση και η αναζήτηση συνεχίζεται από την αρχή, μέχρι να βρεθεί νέος νικητής.

Το παιχνίδι της αναζήτησης λήγει με την έλευση των Χριστουγέννων στις 24.12.2021.

 

Πάρε κι εσύ μέρος σε αυτή τη χαρούμενη αναζήτηση, που θα κάνει την προσμονή των Χριστουγέννων ακόμα πιο μεγάλη και τον ερχομό τους ακόμα πιο λαμπερό!

 

FIND SANTA CLAUS

Υγειονομικό Πρωτόκολλο

Γυμναστήριο ENERGYM

Καθ. Τριανταφυλλοπούλου 28

2310 905205

info@energym.gr

www.energym.gr

 

 

 

Η ΝΕΑ ΡΟΥΤΙΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ

 

Οι νέες συνθήκες χρειάζονται νέες συμπεριφορές, τα νέα προβλήματα νέες λύσεις.

Η επανέναρξη λειτουργίας των γυμναστήριων και η παρούσα κατάσταση μας αναγκάζει να αλλάξουμε την οργάνωσή μας και κατ’ επέκταση τον τρόπο εξυπηρέτησής σας.

Παρακάτω θα σας περιγράψουμε συνοπτικά τους νέους κανόνες και τις νέες συνήθειες  που πρέπει να έχει η προπόνησή μας στο γυμναστήριο.

 

Τα βασικά ξεκινούν από το σπίτι (προετοιμασία):

  1. Εάν έχετε ακόμα και κάποια υποψία, ότι μπορεί να έχετε νοσήσει, είτε λόγω ηπίων συμπτωμάτων, είτε λόγω κοινωνικής επαφής, καλό θα είναι, όσο και επώδυνο μπορεί να είναι αυτό για εσάς, να αναβάλετε για κάποιες ημέρες την επίσκεψή σας στο γυμναστήριο.
  2. Μέσω της ιστοσελίδας του γυμναστηρίου (https://www.energym.gr/online-booking/), ενημερωθείτε εάν υπάρχει διαθέσιμη θέση την ημέρα και ώρα που επιθυμείτε να προπονηθείτε και κλείστε ραντεβού. Καλά θα είναι αυτό να γίνεται μια ή το πολύ δύο ημέρες πριν την επίσκεψή σας. Η δυναμικότητα εξυπηρέτησης του γυμναστηρίου είναι αυστηρά καθορισμένη και δεν μπορεί να υπάρχουν υπεράριθμοι.
  3. Ο χρόνος παραμονής μας στο γυμναστήριο είναι συγκεκριμένος και δεν μπορεί να ξεπερνάει την μια (1) ώρα και δεκαπέντε (15) λεπτά. Γι’ αυτό λοιπόν, σχεδιάζουμε καλά την προπόνηση μας (προθέρμανση, προπόνηση, αποθεραπεία) ώστε να μη χρειαστεί να την αφήσουμε στη μέση.
  4. Δεν ξεχνάμε να πάρουμε μαζί μας την προσωπική μας πετσέτα, την οποία θα χρησιμοποιούμε όχι μόνο για να σκουπίζουμε τον ιδρώτα, αλλά και να καλύπτουμε τα όργανα κατά την επαφή μας με αυτά.
  5. Μαζί μας έχουμε μόνο τα απολύτως απαραίτητα, μια που δεν μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα ντούζ του γυμναστηρίου. Στους χώρους άθλησης έχουμε μόνο την προσωπική μας πετσέτα.
  6. Ιδανικά, πάρτε μαζί σας το προσωπικό σας στρωματάκι.

 

Κατά την προσέλευση και παραμονή σας στο γυμναστήριο:

  1. Όλα τα μέλη του γυμναστηρίου (εργαζόμενοι και αθλούμενοι) υποχρεούνται σε εβδομαδιαίο προληπτικό έλεγχο με self-test. Το αποτέλεσμα του self-test θα επιδεικνύεται στο προσωπικό υποδοχής και θα ισχύει μόνο για την τρέχουσα εβδομάδα κάθε φορά.
  2. Κατά  την  προσέλευσή σας θα υπογράφετε στον  “Κατάλογο Εισερχομένων Εξερχομένων στην Αθλητική εγκατάσταση”, όπου δηλώνετε ότι δεν έχετε συμπτώματα καθώς και την ημερομηνία διενέργειας του τεστ.
  3. Κατά την παραμονή και άθληση σας στο χώρο του γυμναστηρίου η χρήση της μάσκα είναι, μέχρι νεοτέρας, υποχρεωτική.
  4. Απολυμαίνουμε οπωσδήποτε τα χέρια μας κατά την είσοδο και έξοδο από το γυμναστήριο, στους προβλεπόμενους χώρους, με τα προβλεπόμενα μέσα.
  5. Είναι δύσκολο για εσάς, πολύ πιο δύσκολο για εμάς, όμως πρέπει να τηρούμε αποστάσεις ασφαλείας, τόσο στην επικοινωνία με μεταξύ μας, όσο και με άλλους συναθλούμενους. Η απόσταση δηλώνει υπευθυνότητα!
  6. Μετά από την κάθε χρήση οργάνου ή άλλου εξοπλισμού, απολυμαίνουμε σχολαστικά πριν το παραχωρήσουμε σε άλλους. Δεν κάνουμε ποτέ χρήση εξοπλισμού από κοινού, ταυτόχρονα με άλλους.
  7. Σε χώρους ελεύθερης άσκησης, περιοριστείτε στην σηματοδότηση που υπάρχει στο πάτωμα.
  8. Αποφύγετε την αχρείαστη επαφή με μηχανήματα/εξοπλισμό, μην αγγίζετε τα μάτια τη μύτη ή το στόμα σας.
  9. Σε περίπτωση βήχα ή φταρνίσματος καλύψτε μύτη και στόμα με χαρτομάντιλο ή με το μανίκι στο ύψος του αγκώνα. Το χρησιμοποιημένο χαρτομάντιλο να απορρίπτεται αμέσως μετά τη χρήση του σε κάδους που είναι διαθέσιμοι σε όλους τους χώρους.
  10. Η χρήση των αποδυτηρίων περιορίζετε στην αλλαγή παπουτσιών και ενδυμασίας. Δεν επιτρέπετε η χρήση των φωριαμών.
  11. Δεν επιτρέπετε η χρήση των ντους.

 

Εμείς φροντίζουμε για τα υπόλοιπα:

  1. Όλοι οι χώροι του γυμναστηρίου απολυμαίνονται τακτικά και συστηματικά από πιστοποιημένο συνεργείο.
  2. Έχουμε φροντίσει μηχανήματα και εξοπλισμός να πληρούν τις αποστάσεις του έχουν καθοριστεί από την πολιτεία.
  3. Μετά από κάθε 75λεπτο ραντεβού, όλες οι επιφάνειες απολυμαίνονται ακόμα μια φορά από εμάς, για να εισέλθουν οι επόμενοι.
  4. Σε όλους τους χώρους του γυμναστηρίου υπάρχουν μονάδες απολύμανσης με πιστοποιημένα υγρά ψεκασμού και γέλης.

 

Εφαρμόζουμε όλα τα παραπάνω με συνέπεια, για όσο χρειαστεί,

για το καλό όλων μας!!!