cross training

Cross Training
Cross Training

Eίναι αλήθεια ότι, οι ασκούμενοι στα γυμναστήρια, αλλά και γενικότερα, αναζητούν συνεχώς νέες προπονητικές διεξόδους για τα προγράμματα που ακολουθούν. Ένα από αυτά, που βρήκε γρήγορα απήχηση και πολλούς οπαδούς είναι το Cross Training. Όπως φανερώνει και η ονομασία του αποτελεί ένα σύνθετο είδος προπόνησης

Θεωρείται μια σύνθετη δραστηριότητα καθώς περιλαμβάνει αερόβιες αλλά και αναερόβιες ασκήσεις μέσα στο ίδιο προπονητικό πρόγραμμα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώνει ταυτόχρονα πολλές παραμέτρους της απόδοσης, σε αντίθεση με τις συνηθισμένες δραστηριότητες. Έχει αποδειχθεί ότι ο συνδυασμός αυτός αερόβιας και αναερόβιας προπόνησης, ειδικά υψηλής έντασης, βελτιώνει σε σημαντικό βαθμό το μεταβολισμό και κατ' επέκταση τις καύσεις λίπους.

Οι ασκήσεις που χρησιμοποιούμε στοχεύουν στην ενεργοποίηση όλων των βασικών μυϊκών ομάδων αλλά και της καρδιοαναπνευστικής λειτουργίας (αερόβια προπόνηση) και έτσι παρατηρούνται μεγάλες καύσεις σε σχετικά μικρό χρονικό διάστημα. Άρα επιλέγοντας τις κατάλληλες ασκήσεις/δραστηριότητες μέσα από ένα πρόγραμμα Cross Training, μπορούμε να επιβαρύνουμε μεγάλο μέρος του μυϊκού μας συστήματος. Έτσι αποφεύγουμε την υπερβολική επιφόρτιση συγκεκριμένων μυών και ως αποτέλεσμα μειώνονται σημαντικά οι πιθανότητες τραυματισμού. Ταυτόχρονα επιδιώκουμε την ισορροπημένη και ομοιόμορφη σωματική ανάπτυξη, βελτιώνοντας παράλληλα τις ενδεχόμενες μυϊκές αδυναμίες ή ανισορροπίες

Μπορεί να χρησιμοποιηθεί με την ίδια ευκολία από προχωρημένους αλλά και από αρχαρίους προσαρμόζοντας ανάλογα το προπονητικό πρόγραμμα. Αυτό οφείλεται στο ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ως ασκήσεις από το απλό τρέξιμο μέχρι και συνδυαστικές ασκήσεις-κινήσεις που απαιτούν ιδιαίτερη τεχνική. Επίσης η επιλογή των ασκήσεων γίνεται ευκολότερη καθώς καθορίζεται από τον εξοπλισμό που διαθέτουμε αλλά και το διαθέσιμο χώρο για προπόνηση.

Η ευελιξία που έχουμε στη δημιουργία ενός προγράμματος Cross Training, βοηθά να αποφύγουμε την αίσθηση της ρουτίνας, καθώς εναλλάσσουμε τους τύπους των ασκήσεων μέσα στην ίδια προπόνηση, όπως επίσης και από προπόνηση σε προπόνηση. Ένα στοιχείο που το κατατάσσει στα πιο ενδιαφέροντα είδη γυμναστικής και βοήθησε στη γρήγορη εξάπλωσή του. Ενδεικτικά σε προγράμματα Cross Training μπορούμε να συμπεριλάβουμε:

• Τρέξιμο-δρομικές ασκήσεις

 • Ποδήλατο

• Κολύμβηση   

• Ιμάντες αιώρησης

Medicine balls

Step

Kettle bells

Swiss balls

• Ασκήσεις με ελεύθερα βάρη

 

• Ασκήσεις με το βάρος του σώματος

Offers jpg
Offers

Εβδομαδιαίο πρόγραμμα αιθουσών

Εβδομάδα γνωριμίας

Energym Logo jpg
Logo

Ωράριο λειτουργείας

Δευτ.-Παρ.                      08:00 - 23:00

Σαββάτο                          11:00 - 20:00 

Κυριακή                          11:00 - 15:00 

Επικοινωνία

Καθ. Τριανταφυλλοπούλου 28

54352 Α. Τούμπα, Θεσ/νίκη

MAIL: info@energym.gr

TEL: +30 2310 905 205



Google Maps content is not displayed due to your current cookie settings. Click on the cookie policy (functional) to agree to the Google Maps cookie policy and view the content. You can find out more about this in the Google Maps privacy policy.

Powr.io content is not displayed due to your current cookie settings. Click on the cookie policy (functional and marketing) to agree to the Powr.io cookie policy and view the content. You can find out more about this in the Powr.io privacy policy.

news & events

Θερινό Ωράριο Λειτουργίας 2022

Θερινό Ωράριο
Θερινό Ωράριο

Η καλύτερη προσφορά του έτους

Ναι, είναι τρελό...

Εξασφάλισε τώρα την συνδρομή σου στο γυμναστήριο με 16,5€ το μήνα και ξεκίνα όποτε θέλεις.

 

Προνομιακότερη τιμή δεν θα υπάρξει!!!

 

Η τιμή αφορά 12μηνη συνδρομή σε 12 άτοκες δόσεις (199,-€).